Sdělení v souvislosti se spamovým útokem
Správci Evangnetu
(19.10.2010, rubrika: Novinky na Evangnetu)
Vážení uživatelé Evangnetu, vy, kdo přistupujete k emailu prostřednictvím webového rozhraní (Horde, Kostka), jste pocítili v posledních dnech omezení, které jsme byli nuceni zavést kvůli spamovému útoku přes náš server. Informace o aktuální situaci čtěte v těle článku.
Opatření ze strany uživatelů
Důrazně prosíme všechny uživatele, aby si neukládali hesla ke svým emailům ve svých prohlížečích (Internet Explorer, Firefox, atp.) Analýzou útoku jsme zjistili, že právě takto uložená hesla ve Vašich počítačích škůdci s největší pravděpodobností zneužili. Pokud takto uložená hesla máte, prosíme
změňte si je a nadále neukládejte. Děkujeme.
Přístup k e-mailům přes prohlížeč
přístup přes e-malové klienty (Thunderbird, !TheBat, MS Outlook,...) zůstal a zůstává bez omezení
V důsledku spamového útoku jsme museli dočasně odpojit část serveru, na kterém běžela webová rozhraní pro přístup k emailům uživatelů Evangnetu. K útoku došlo prostřednictvím webového rozhraní Horde. V tuto chvíli můžete k Vašim e-mailům přistupovat prostřednictvím
Roundcube (Kostka). Před opětovným spuštěním Horde je nutno učinit opatření, která rozesílání SPAMu zamezí. Nepřístupné zůstávají adresáře.
Filtry a přesměrování
Pokud si potřebujete změnit přesměrování, můžete tak učinit prostřednictvím Roundcube (Osobní nastavení > Filtry). Pokud tak učiníte Vaše
aktuální nastavení přesměrování a filtry si tímto
přepíšete. Jinými slovy, v tuto chvíli můžete nastavit nové přesměrování a filtry. Filtry v tuto chvíli nemůžete upravit.
V případě problémů nás kontaktujte e-mailem.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.
Správci Evangnetu