Oznámení: Vedoucí sekce zahraničních projektů

Oznámení > Nabídka práce

Diakonie ČCE – Středisko humanitární a rozvojové pomoci hledá do svého týmu kolegu či kolegyni na pozici vedoucího sekce zahraničních projektů. Sekce spravuje humanitární a rozvojové projekty (především sociální a zemědělské) v zemích Východní Evropy, Afriky a Jihovýchodní Asie. Úkolem vedoucího je odborné a manažerské vedení sekce.

Náplň práce
Vedoucí sekce je odpovědný za vedení a řízení sekce:
  • Zadává a řídí práci projektových manažerů.
  • Zajišťuje plnění strategických priorit dle Strategického plánu Střediska a strategických priorit sekce v oblasti humanitární pomoci a rozvojové spolupráce.
  • Nastavuje a vyhodnocuje cíle sekce, dává a bere si zpětnou vazbu.
  • Řídí rozpočet sekce.
  • Podílí se na náboru nových pracovníků.
  • Zodpovídá za zaučení nových kolegů.
  • Reportuje nadřízenému.
  • Motivuje, zajišťuje rozvoj svého týmu.
  • Zajišťuje dobré pracovní prostředí svému týmu.
  • Vykonává projektovou supervizi.

Účast na běžné činnosti sekce
  • Spolupodílí se na zajištění vzájemného informování mezi jednotlivými sekcemi.
  • Buduje a posiluje partnerství s partnerskými organizacemi a dalšími stakeholdery.
  • Zajišťuje podklady pro PR výstupy sekce a celého Střediska.

Požadujeme
  • Vysokoškolské vzdělání
  • Angličtinu (minimálně B2), další jazyky výhodou.
  • Znalost projektového cyklu.
  • Znalost rozvojové/humanitární problematiky.
  • Zkušenost s vedením rozvojových/humanitárních projektů podmínkou.
  • Zkušenost s vedením týmu podmínkou.
  • Znalost práce na počítači (MS Office).
  • Odolnost vůči stresu.
  • Komunikační dovednosti.
  • Ochotu cestovat.

Nabízíme
  • Hlavní pracovní poměr v rozsahu 1,0 úvazku;
  • Práci ve středu Prahy;
  • Pružnou pracovní dobu;
  • Zaměstnanecké benefity;

Svůj životopis v češtině a motivační dopis v anglickém jazyce zasílejte na adresu do 8. 2. 2015.
Mgr. Jan Dus, MBA ředitel
Diakonie ČCE Středisko humanitární a rozvojové pomoci www.hrp.diakonie.cz
Inzerent: Kazatel ČCE Jan Dus <>
Stav: vyřízeno
Termín: 9. 2. 2015