Diakonie ČCE – Středisko HRP hledá administrátora/ku zahraničních projektů
Náplň práce: Zajišťuje administrativní podporu projektu během celého projektového cyklu. Komunikuje s partnerskými organizacemi v otázkách pravidelného reportování. Ve spolupráci s projektovým manažerem organizuje aktivity v České republice spojené s projektovými aktivitami jednotlivých projektů. Spolupodílí se na přípravě podkladů pro PR výstupy jednotlivých projektů.
Požadujeme: Vysokoškolské vzdělání; Velmi dobrá znalost angličtiny slovem i písmem (znalost minimálně B2); Samostatnost, spolehlivost, důslednost, smysl pro detail; Dobré komunikační a organizační schopnosti; Znalost práce na počítače (MS Office); Znalost projektového cyklu výhodou; Znalost prostředí ČCE výhodou.
Nabízíme: Úvazek 0,5 - 1; Nástup od 1. 3. 2015 nebo dle dohody; Pracoviště ve středu Prahy; Příjemný pracovní kolektiv.
Životopis a motivační dopis v anglickém jazyce o rozsahu cca 1 normostrany zasílejte do 31. 12. 2014 na adresu: matouskova.hrp@diakonie.cz.