Diakonie ČCE – Středisko HRP hledá administrátora/ku zahraničních projektů
Náplň práce:
Zajišťuje administrativní podporu projektu během celého projektového cyklu.
Komunikuje s partnerskými organizacemi v otázkách pravidelného reportování.
Ve spolupráci s projektovým manažerem organizuje aktivity v České republice spojené s projektovými aktivitami jednotlivých projektů.
Spolupodílí se na přípravě podkladů pro PR výstupy jednotlivých projektů.
Požadujeme:
Vysokoškolské vzdělání;
Velmi dobrá znalost angličtiny slovem i písmem (znalost minimálně B2);
Samostatnost, spolehlivost, důslednost, smysl pro detail;
Dobré komunikační a organizační schopnosti;
Znalost práce na počítače (MS Office);
Znalost projektového cyklu výhodou;
Znalost prostředí ČCE výhodou.
Nabízíme:
Úvazek 0,5 - 1;
Nástup od 1. 3. 2015 nebo dle dohody;
Pracoviště ve středu Prahy;
Příjemný pracovní kolektiv.
Životopis a motivační dopis v anglickém jazyce o rozsahu cca 1 normostrany zasílejte do 31. 12. 2014 na adresu: .