Rozesílání objemných emailů, zejména s přihlouplými obrázkovými vtipy je samozřejmě odsouzeníhodný nešvar. Člověk musí vždy uvažovat, jestli to, co odesílá, chce ten druhý vůbec číst. Je to věc cti a etiky elektronického způsobu komunikace a všichni se to musíme učit. Vytvoření webové stránky a umístění odkazu do kalendáře ale shledávám neúčinným, není moc lidí, kteří by pravidelně sledovali nějaké stránky. Naopak rozeslání krátkého informativního emailu s výlučně textovým obsahem (bez přílohy) je podle mně na místě a mám s tím dobré zkušenosti. Navíc mluvím o adrese sboru, nikoliv osobní adrese farářově, nebo kurátorově. (že si to tam nechají přeposílat je jejich věc). Důležité je, že zasláním na sborovou adresu člověk oslovuje všechny lidi ve sboru. To šetří peníze i papír ve srovnání s tím, kdyby se to posílalo každému na osobní email.