Jirko, nekritizoval jsem tady evangelikalismus obecně, ale na konkrétních
bodech, které se v diskusi objevily. Asi stále jsou to věci, které souvisí s
důrazem na autoritu Bible. Teď u otázky křtu za mrtvé se mi ukázalo, jak
děravé je vaše pojetí, co znamená, že je něco "biblické". - A u
předešlé naší otázky, mariologické: neposkvrněné početí přijmete, protože to
je podle Bible, proti stálému panenství už budete argumentovat z pozice
rozumu. A abych tohle dořekl: pro mou víru není učení o stálém Mariině
panenství zvlášť důležité. Spíše mne zamrzelo, že máte potřebu hádat se s
katolíky, že vykládají "pohádky", a ještě se divíte, že s vámi o
tom diskutovat nechtějí - asi proto, že jim připadáte jako rozumář, navíc
rozpolcený, jeden zázrak přijmete, druhý, který podle nich z toho prvního
vyplývá, příkře odmítnete.
V tomto se pořád nechápeme- je jasně psáno, jak byl Kristus počat- z Ducha Božího.
Dále je jasně psáno, že měl sourozence, jejichž otcem byl Josef (předpokládejme že Maria jiného muže neměla, nic o jejich zvláštním početí také nečteme). Nechápu v čem jsem rozpolcený, v čem je ohledně Kristovy rodiny problém?? Nikde se v Písmu nepíše celoživotním panenství Kristovy matky, žádná tajemství ani nejasnosti nejsou.