Vyberu si druhé z vašich dilemat: zda přednášet středoškolákům nebo studovat jinou teologickou literaturu.
Moc teologických knížek už nečtu, ale (praktickou) teologii se snažím důkladně promýšlet právě proto, abych mohl mluvit se středoškoláky. To přece není jedno nebo druhé. Jestliže chci odpovědně moderovat jejich přemýšlení a případně je doprovázet v jejich dospívání, potřebuji sám o kontextech této otázky dost vědět.
Zase např: jedna jutuberka v dost dobrém videu zmiňuje námitku, že o zpřísnění zákazu potratů v Alabamě rozhodovali sami zákonodárci muži. Ptá se řečnicky: Copak může chlap pochopit, jak se cítí žena, která otěhotněla? Ta námitka zní rozumně. Je správná? - Promiňte, tu otázku tu nechci řešit. Jen jsem chtěl na malém příkladu ukázat, proč považuji za potřebné promýšlet věci do hloubky.