Ježíšova láska k cizoložné ženě se projevila v tom, že jí odpustil. Když
její žalobci odešli, tak jí řekl: Jdi a už nehřeš. Dle některý teologů Boží
láska zřejmě spočívá v tom, že se hřích prohlásí za správný, nebo se uzná,
že o hřích jde, ale všichni jsme hříšní a musíme odpouštět. Ani náznakem, že
by dotyčný měl s hříchem přestat. Kdo to řekne či jen naznačí, tak po tom
docela ostře vyjednou, nemáš dost lásky atd. Apoštol Pavel v první kapitole
listu Římanům homosexualitu velmi odsuzuje, ti co to páchají, tak zažívají
dle něj Boží soud sami na sobě, že páchají hanebnosti. Ap. Pavel v 1. listu
ke Korintským naopak říká, že kdo se dopustil smilstva, takový člověk má být
vyloučen z církve. Pro něj nejsou problémem smilníci ve světě, ale ti, co se
nazývají bratr či sestra a páchají smilstvo, které nehodlají opustit.
Láska k těm lidem nespočívá v tom, že se ponechají žít v největší ohavnosti
a hříchu, ale v tom, že se jim pomůže, aby z toho byli vysvobozeni. Nejsem
proti službě homosexuálům, odmítám ale pseudoslužbu, která místo vysvobození
těm lidem jen nabízí teologické zdůvodnění pro jejich zvrácenost, potvrdí
jim, ať v tom klidně zůstanou a agresivně napadá lidi, kteří s tím
nesouhlasí. Takoví teologové jsou v podstatě homoaktivisty, kteří tu
ideologii pouze dají do náboženského nátěru.
Myslel jsem, že tu už nebudu nic psát, že jsem svůj názor vyjádřil, nicméně
vyprovokoval jste mě k reakci. Zřejmě jsem se dřív nevyjádřil dosti
srozumitelně, nebo nebylo cílem mi porozumět.
Naprosto s Vaším stanoviskem souhlasím. Nevím kam to spějeme, když necháváme praktikující homosexuály aby v našich sborech aktivně sloužili a ještě se snažíme lživě potvrdit soulad takového jednání s Písmem!
Takový člověk má být nejdřív očištěn a osvobozen a v případě že zatím osvobození nepřichází,
zanechat zvrácených vztahů a zůstat v jakémsi "celibátu".
I my v našem seniorátu jsme se potřísnili tím, že jsme se takovému člověku správně nevěnovali, naopak byl uveden do služby ve sboru, jako by se nic nedělo. Kéž by nám to Pán odpustil.